tre

2009-10-19 / 10:52:14
Nu har vi precis varit och lämnat av M. på kallax. Vilket får tummen ner. Men tur de är torsdag snart igen, och de får såklart tummen upp. :) Jag och Hector tänkte ta oss nå att äta, och sen blir de nog en långpromenad för våran del. Och jag måste berätta, inatt har jag bara vaknat tre gånger. REKORD! Riktigt skönt faktiskt, annars brukar jag vakna betydligt fler gånger. Oj, vad jag ser framemot sen att få sova en heel natt. Eller iaf, fyra timmar utan avbrott. Kanske dröjer, men vad säger man; "Den som väntar på nå gott, väntar aldrig för länge". Så sant! Men nu, köket för jag yrar. Vi hörs senare idag.. kram kram

Kommentarer
sis...

jag vill inte göra dig besviken, men närmsta året kommer du inte att få sova mycket. Inte heller sammanhängande... Var beredd på det så blir allt bättre :)

2009-10-19 / 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback