Love in the air ;)

2009-09-13 / 21:54:04

Sådär, ännu en helg "avklarad". UH! Men ännu en toppen helg, jag har då svävat på moln kan man säga. I torsdags, var vi ju då på ultraljud och de var de vackraste jag har gjort. Jag var rätt nervös o spänd innan, men de gick över rätt så fort om man säger så. Vilken mäktig känsla, och se den lilla krabaten som lever inuti en. En dag vi aldrig kommer glömma. :) Efter de, blev de lite shopping och sen bara mys! Fredag, tömde vi min gamla lägenhet så nu står den helt tom. Riktigt skönt var de faktiskt, för de var i princip bara "skrot" kvar. Nu är de bara städningen kvar. (Ja, jag har varit seg och dragit ut på de.) Lördag, ja då var vi i luleå hela dagen kan man säga. Vi gjorde en massa ärenden och sen blev de middag i sävast. M. är på älgjakt så mamma vill(e) mer än gärna ha sällskap. :) Idag, då har vi stor städat och tvättat hela dagen. Sen blev de middag i Heden, mycket trevligt. Och nu har jag ganska nyligen kommit hem från kallax, vi var och släpte av hjärtat. Buhu! De var väl min helg i korta drag, men den har bara susat förbi iaf. Nu tänkte jag krypa upp i soffan, och se fortsättningen på filmen som är på femman. Men vad har ni gjort i helgen då btw? Hoppas ni haft en trevlig helg! Hörs imorgon, men innan dess så bjuder jag på lite bilder. ;)





   

.Love. .Love. .Love. .Love.


Kommentarer
Anonym

ska du flytta lr?? eller har du flyttat???

2009-09-13 / 22:10:40
Elina

Jag har flyttat, har bara varit seg på att tömma min gamla lgh. :)

2009-09-13 / 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback