Ett samtal

2010-08-27 / 10:08:41

Igår kväll ringde hjärtat och sa att han var på väg hem till oss (puss) och det gjorde Torsdagen till den bästa dagen på den här veckan. (Hur nu det är möjligt, då den här veckan har varit grym. Vi har haft en massa söta människor på besök!) Men hur som helst så var jag och Saga snabba på att plocka fram en massa ljus vi kunde tända, vi plockade även fram en massa gotta (gillar ni nötter och vitlök ska ni verkligen köpa, se bild. Två flugor i en smäll!) Vi hann även ta en massa (slitna) busiga kort på oss, och sist men inte minst hade vi hyrt filmen han har pratat så mycket om. :)



  



Idag blir det att gå på skörde-miljödagarna och kolla läget. Sen på eftermiddagen/kvällen blir det nog att gå på stan en sväng. KULTURNATTA. Alla butiker har kvällsöppet. Sång. Modevisning. Dansuppvisning. Osv! Med andra ord kommer det bli en grym Fredag! Vad händer för er idag?


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Åh så mycket mys :D Nu jäklar bestämmer jag att du och jag ska promenera någon dag ;)

2010-08-27 / 14:44:31
http://vi2blir3.se
Vi2blir3.se - Malin

Åh så mycket mys :D Nu jäklar bestämmer jag att du och jag ska promenera någon dag ;)

2010-08-27 / 14:44:38
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback