Ny design, äntligen va! :)

2010-02-25 / 22:50:25

Vad tycker ni om min nya design nu då?! Jag fick äntligen hjälp med det, helt underbart och jag älskar den. :) Idag blev det en sväng på stan med Vigan, och det var mycket trevligt. Dock kändes det faktiskt väldigt tomt utan Saga, även om det bara handlade om två timmar och de var ju inte direkt så att jag var långt borta. ;) Men jag hitta iaf en "massa" fina saker på stan, lite kläder åt Saga och en jätte passande sak till vårat kök. Iaf om ni frågar mig, hehe. Och nu ikväll har vi varit i Sävast och chillat. Nu blir det nog en film, och sen blir de sängen för mig. Imorgon bär de av till barnmorskan för att väga Sessan, och de ska bli lika spännande som alltid. Och sen åker darling till Stockholm, och de känns mindre roligt. Vi kommer ju sakna han en massa. Nu ska jag göra annat, medans jag kan. Men vi hörs imorgon igen, och oh jag är så nöjd med designen. "Den där" Malin var hur duktig som helst, tack! Godnatt och sovgott på er! Kram



Ögongodis, visst?! Dagens bästa köp iaf. ;)


Kommentarer
Helena

Jättefinblogg!

2010-02-26 / 06:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback