filmtajm :)

2010-02-24 / 21:38:07
Idag har det blivit många inlägg. Men jag antar att ni inte klagar. :)

Det blev att jag och Sessan följde med och hyrde film tidigare, för vi var ändå tvungen att handla också och bilen var lika varm o det är alltid lika skönt och komma ut lite då man varit inomhus en hel dag. Så nu blir det att hoppa in i duschen, och sen är de film och popcorn som gäller. Sessan slockna just mätt och belåten. 

Nena, nu kommer en bild till dig, så du får se hur snygg hon är i tröjan. Byxorna har hon givetvis lyckats skita ner. ;) Men även dom passa perfekt!



Tack till "den" som tipsa om malin, som gör bloggdesigner. Ett steg på vägen iaf, wiiie. :) Men nu säger jag nog bye bye för idag, så hörs vi imorgon igen. Kraam och godnatt på er!

Kommentarer
H

mosters söta tjej!

2010-02-25 / 05:57:51
Nina

Jag såg er på ICA Supermarket igår! :D Jag hälsade inte för att jag satt i en bil och är dunderförkyld. :(

2010-02-25 / 16:43:42
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback