Hm.. :/

2010-07-30 / 14:56:01

Bloggtorkan kvarstår..


Kommentarer
Mia

NEEEJ! :( Vad tråkigt! Skriv bara om det du gör om dagarna och bilder :) Det förgyller mina dagar !

2010-07-30 / 15:54:53
http://lillamias.blogg.se/
Vi2blir3.se - Malin

Vi kikade på en emmaljunga men jag tyckte de var så svårt i butiken. Vi tänkte beställa en kronan i slutet av aug men jag kanske hinner provdra eran lite och ändra mig ;)



En promenad till veckan tisdag eller onsdag -jag är din :D



Angående kläderna så ska jag ta mig en titt, men lägg ut det du vill på blocket =)

2010-07-30 / 17:00:26
http://vi2blir3.se
Helena

På söndag ses vi! Har du någon aning om var man kan köpa fårskin, sådana krulliga hår, inte långa som fårplädarna på IKEA

2010-07-30 / 17:27:36
Sa Ra

bloggtorka? vad är det jag hör? bara för att pappa är här och jag inte sitter på internet så innebär det inte att jag inte kommer läsa sen. jag väntar mig skön läsning nästa vecka. Du kan fota lite mer på lägenheten och på en viss persons nya frilla, fota dina senaste inköp till både dig och Saga. Skriva fina sagor om mig ; ) älskar dig! puss

2010-07-30 / 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback