Tips: Åk! :)

2010-07-25 / 09:50:47
God morgon på er!

Idag tänkte jag faktiskt tipsa er om en Move Out Sale/Flyttförsäljning som min systers moster har till veckan. (Nej, vi har inte samma mamma!) Har ni möjlighet tycker jag absolut ni borde försöka ta er dit, jag lovar att ni alltid skulle fynda något och om inte annat får ni träffa människor. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Kopierat från A. blogg)

Move Out Sale/Flyttförsäljning
VAR: Svartöbrinken 4 C - Luleå
NÄR: 28-29 juli klockan 15.00-18.00

Vi flyttar från stort till smått, så gott som allt ska bort :-)

Vi säljer ut större delen av vårt hem: möbler, husgeråd, tavlor, pynt, blommor, trädgårdsföremål mm. Designföremål, Ikea, arvegods, auktionsfynd, ja lite blandat smått och gott. De flesta föremål säljs till minst 50 % lägre än nypris, vissa betydligt lägre, alla priser är baserade på ålder/skick. Vissa favoritsaker/möbler som är i princip helt nya/oanvända, har vi satt något högre pris, men ändå en bra affär för dig som vill fynda :-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni borde som sagt försöka ta er dit, och tipsa alla ni känner. Dom ska i princip sälja ALLT! Själv har jag skickat Nena som min köpkompanjon, då jag själv inte kan närvara. Men nu ska jag och Saga fina till det här hemma. Pappa ska nämligen komma hit med Lea idag. Busigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback