Tänk för att det har jag..

2010-11-25 / 23:40:47
Jag har blivit utmanad av Maria..

4 tv-program som jag kollar på för det mesta
Uppdrag granskning
Efterlyst
Idol
Brothers and sisters

4 saker jag gjort idag
Busat med A. och Saga..
Varit till Luleå..
Sett hockey..
Hämtat ut mina väggtexter som kom med posten idag.

4 saker jag längtar efter

Tills Sa Ra landar på svensk mark
(Jag härmar Maria och uppger samma klockrena kommentar). Min nya snygga kropp som jag beställt, har dock inte fått något leveransbesked.
En mysig jul men sen...
Sommaren.

4 saker på önskelistan
En massa mjuka och hårda julklappar
En massa extrapengar på kontot
En ny kamera
Att Saga kommer få en fin och lugn uppväxt

4 things I hate (Just nu)
Att vara trött
Känna en massa "måsten"
Människor som tror sig vara bättre än andra
Människor som inte kan hålla sig till sanningen

4 personer som jag i min tur utmanar...

Nena, världens bästa Nena..
Emelie R
Lisa Gabrielsson
Nina G




Kommentarer
Helena

Utmaningen är antagen...



jag återkommer!

2010-11-26 / 08:29:58
Sa Ra

Vad du ar sot gumman! jag blir allitd lika smickrad nar du skriver sa snalla saker om mig pa din blogg ; ) oj oj oj vad jag langtar efter att fa traffa mina tva sessor och prinsen sa klart ocksa. har legat i varldens feber i 2 dagar nu, sa jag ska krypa ner under tacket igen och tycka lite synd om mig sjalv : ) alskar er mina tva sma rosa hjartan. puss puss

2010-11-26 / 15:12:48
Helena

klar!

2010-11-26 / 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback