24 h.

2010-10-27 / 22:55:20
Redan 23.00?! Dygnet borde absolut ha mer än 24 timmar. Nåväl! Det blev faktiskt ytterligare en runda på stan tidigare idag, då jag följde med mamma som hade några ärenden där. Vilket då resulterade i ännu mer kläder till Saga, och faktiskt lite smått och gott till mig själv och sist men inte minst några julklappar. Oh, den här julen kommer bli mysig! Nu blir det kvällsfika, och sen tänkte jag lägga mig i sängen och se reprisen av kungarna av tylösand. Kan man göra annat än att älska det programmet?! Micke suckar då bara, men jag vet iaf en som håller med mig. Haha!

Kommentarer
Julia

Kungarna av Tylösand is the shit! ;-)

2010-10-27 / 23:18:27
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback