Mjukis

2010-10-27 / 15:11:28
Det blev ingen promenad tidigare idag, det blev en runda på stan istället. Jag hittade bla. en massa fina kläder (till Saga) till ett bra pris. Dessutom hann jag träffa på en massa söta människor, och sånt gillar jag. Det gör mig glad! Men nu ska jag hoppa i mjukisbyxorna, och lägga mig i soffan en stund för att läsa nya VR som låg i postboxen tidigare. Saga tar sig en kort powernap, och jag kan även meddela att hon håller på att få sin första tand. Stort, ja! Senare kommer som sagt mamma/mormor hit, och jag känner en stort sug efter dagoberts sallad med kyckligfilé så gissa vad jag kommer att äta till middag. :) Har ni haft en bra dag, hittils vill säga?

Kommentarer
Julia

vi åt faktiskt också dagoberts till middag ;-) men jag vågar mig inte på salladen ifall jag inte blir tillräckligt mätt utan pastan. är ju som det enda jag äter så då fegar jag ut men den låter så grymt god!

2010-10-27 / 21:51:07
http://julialindholm.blogg.se/
Victoria

vi ger dom nya tuttarna ett par dagar, annars får jag väl köpa en laddning av dom haft tidigare :).



spännande med en tand! :). måste ju ha varit därför hon spydde och hade sig?

ska ni hänga med på öppnis föresten?

2010-10-28 / 07:58:22
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback