Onsdag..

2011-02-23 / 11:16:32
... var det idag och Onsdag är en rätt mysig dag egentligen. Vi får dock se vad dagen har att erbjuda. Nu på en stund kommer iaf morbror Oskar förbi på en kaffe och sen senare i eftermiddag kommer mamma/mormor hit för en stadsrunda. Då ska jag kila in på Lindex med den där tröjan jag berättade om igår, vilken jag nämligen aldrig gjorde igår. Jag skulle även behöva diska bort diskberget, så jag tar nog tillbaka att vi får se vad dagen har att erbjuda. Den blir nog full rulle även idag, precis som jag vill ha det! :)





T-shirten fick hon av morbror Emil då vi var på Leos Lekland. Lea fick fika och godis, Saga fick en t-shirt. Det var väl rättvist? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback