Påminnelse!

2011-03-31 / 11:22:44
Jag tänkte bara påminna dig om att vara med i tävlingen om Presentkortet på 500 kr. Jag personligen hade då inte tackat nej till att vraka och välja bland alla snygga kläder som finns hos Freshmilk. Vilket jag inte tror att du heller gör, eller?

 

 

Anonym, du fråga om vilka bloggar jag läser och varför. Svaret kan bli väldigt långt, men jag gillar att läsa alla slags bloggar egentligen. Men majoriteten av bloggarna jag läser är dagboksbloggar/ sk. "mamma/mamma-pappa bloggar" men jag gillar även och läsa bloggar som jag inte alls kan reflektera till då jag helt enkelt tycker det är roligt att läsa om hur andra tycker, tänker och lever. Listan kan bli väldigt lång om jag staplar upp alla bloggar jag läser men jag hoppas du är nöjd med det här svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback