Inte ok!

2013-04-03 / 13:03:00

Jag kan liksom gå med på att vakna varannan timme och sen somna om men inte på att inte få sova alls. Inatt har jag nämligen legat vaken hela natten, jag somna där kring 7 på morgon och väckarklockan ringde 8.30 så idag känner jag mig inte speciellt pigg. Det blir en väldigt lugn dag här hemma med andra ord och det positiva är väl att jag kanske får sova inatt. Vad gör ni när ni inte kan sova på nätterna?

 

 

23.59 avslutas tävlingen i samarbete med dekorativt.se och du är väl med?


Kommentarer
Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta..Så jobbigt att du inte kan komma till ro och sova dina timmar..hoppas att det vänder snart.Ha en fin onsdag söt.akrma

2013-04-03 / 13:05:13
http://blondis81.blogg.se
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag brukar lägga mig och kolla på serier

2013-04-03 / 13:29:47
http://www.lilith.se
En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag brukar sitta och hålla på med telefonen. För jag är alldeles för lat mitt i natten för att kliva upp ;)
Hoppas att du får vila lite idag istället !!

2013-04-03 / 15:10:03
http://www.elinteg.se
Sofie

Så segt och jobbigt att du inte kan sova om nätterna, är det den lille som far runt i magen eller får du ingen ro helt enkelt? Alltså det har nog aldrig hänt att ja inte kan sova på nätterna, somnar inom 10 sekunder från att ja lägger huvudet på kudden och sover sen som en stock tills Max börjar med att sova oroligt vilket sker runt tolv på natten ungefär!

2013-04-03 / 15:14:28
Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Om jag vaknar inte inte alls kan somna om brukar jag surfa lite på mobilen, sen brukar jag bli trött igen så för mig funkar det. Men att vakna och inte vara trött alls på hela natten har jag inte varit med om :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback