Egentid ♥

2013-11-27 / 20:32:55
Barnen sover sen ett tag tillbaka och sambon åkte iväg på äventyr så jag har tänt ljus, poppat popcorn, krupit upp i soffan under filten och njuter nu av tystnaden, och medan jag väntar på att Paradise Hotel ska börja hinner jag skriva ett inlägg här på bloggen. Snart är det helg (igen) och första advent (!) vilket är helt galet men mysigt. Så i helgen blir det att julpynta & baka lussekatter och på söndag är det dessutom skyltsöndag så då ska vi på stan och träffa en eller två tomtar. ♥ Har ni julpyntat eller väntar ni till helgen med att göra det? Julklapparna är jag i princip färdig med, och jag är riktigt imponerad av mig själv. Sambon fråga mig dock igår vad jag önskade mig, och jag som alltid brukar ha en låång önskelista kom plötsligt inte på någonting, men nog vet jag att det löser sig alltid. Haha!
 
 
Jag kanske borde önska mig denna Donut-maskin eftersom jag är inne i en riktig bakperiod. Jag hittade den via Presentguiden.net (och därifrån är även bilden).
 
 

Kommentarer
Amanda

Härligt!!:-)

2013-11-27 / 23:29:39
http://aochmflyttarin.se
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åhh, farligt med en donut maskin, dom är ju farligt goda! :)

Ingrid - Mamma till två sessor

ehh, med en sån där hemma så skulle nog vågen visa tresiffrigt snart för min del ;) Skönt med lite egentid vännen! Kram på dej

2013-11-30 / 10:54:50
http://p0llys.blogg.se
sofie

åh sådan maskin har jag aldrig hört talats om, jag har faktiskt ens aldrig ätigt en donut! haha! japp alla tomtar är uppe, men jag vill ha mer! mer stjärnor och nya ljusstakar så ja kommer nog aldrig blir riktigt klar! och så ska jag pyssla lite mer! hoppas ni har en mysig lördagskväll! kram!

2013-11-30 / 21:19:34
http://blomstertappan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback