Dagen med stort D

2013-10-31 / 08:22:58
Idag ska Saga ha ett litet "halloween fika" här hemma med några av sina kusiner, och varje morgon den här veckan har hon frågat om det är dagen med stort D, idag kunde jag äntligen svara JA. ❤️ Förra veckan fick jag dessutom hem ett paket med lite smått & gott i från fridaskalas.se så dom kommer stå för dukningen och dekorationen. Nu ska jag slita mig från datorn då det vankas ballonguppblåsning, chokladbollar & muffinsbak innan alla kommer. Ha en fin dag! 
 
 
Psst! Du är väl med i tävlingen där du kan vinna en riktigt snygg jumpsuit?
 



Kommentarer
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åhh så roligt med halloween fika :)

Fröken M

Ohhh ja, den där jumpsuiten står HÖGT upp på min önskelista !! :)
Kram

2013-11-03 / 10:40:00
http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback