Välkommen :)

2008-04-15 / 21:57:16


Nu har även jag gjort en blogg, spännande va?!

Så kanske lika bra och börja med en gång..
Idag har de varit hur underbart väder som helst (kan ju inte nån ha missat), förutom att det ska vara så slaskigt. Men det får jag leva med ett tag till. Jag klev faktiskt upp klockan åtta, och tog en långpromenad med Hector. Den hunden skulle kunna gå hur långt som helst, tro det eller ej. Men det fick räcka med 1,5 timme, sen var det duschen som gällde och massa ärenden på stan.

Annars idag har de inte hänt så mycket för min del. Jag kom precis hem från ett kalas, och är dunder mätt. Blev både smörgåstårta och vanlig tårta. Men gott var det, dock ganska onyttigt :) Jag älskar tisdags-kvällar för övrigt, ni har väl inte glömt att det är Brothers and Sisters. Sen blir de sängen direkt, ska upp 05.00 imorgon. Kommer vara riktigt trött.. Ska till SSAB, och se hur miljön är där om jag tror att jag klarar av att jobba där i sommar, ni får hålla tummarna allihopa. Det gör iaf jag :)

Helgen som var då, var lite skum faktiskt och svamlig. Lägger upp några knas-bilder, haha! Men jag hade roligt, och det är ju ändå huvudsaken. Vi var här några stycken (som efter ett tag blev några till) o såg körslaget och förfesta. Sen blev de utgång, som vanligt måste jag väl säga. Men i helgen ska jag nog bara ta de lugnt. Ska faktiskt bli riktigt skönt..  :)

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa ett tag innan B&S.

Det blev ett ganska kort inlägg.  Jag får skriva ett längre nästa gång eller så.
Hoppas nu ni börjar följa mitt blogg-skrivande ;)

Hörs!


          

Kommentarer
Helena

vad gör ni på tredje bilden? :) Du gympar...

2008-04-18 / 08:54:16
http://sandling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback