Dagvill!

2014-05-30 / 10:52:58
På morgon då jag vakna var jag nämligen helt säker på att det var lördag till sambon berätta att det faktiskt "bara" är fredag idag. Dock en väldigt bra fredag för nu får jag äntligen berätta för världen att om allt går som det ska så blir jag moster igen i December då syrran och hennes man väntar tillökning, igen. Jag är löjligt stolt och längtar verkligen jätte mycket. ❤️ Annars idag blir det en mysig hemmadag och förhoppningsvis jobbar inte sambon allt för länge idag. Vad gör ni denna fredag då?




Kommentarer
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Mysigt när familjen blir större!! :) Hoppas du haft en bra helg! Kramar

2014-06-01 / 22:50:41
http://hannadidrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback