Buzzador - Malaco Viva Lakrits

2014-04-29 / 16:22:00
Som ni kanske vet sen tidigare så är jag en Buzzador vilket innebär att jag då och då får testa olika produkter för att sen göra en liten recension. Jätte kul och jag rekommenderar starkt att även du blir en Buzzador om du inte redan är det för du kommer definitivt inte att ångra dig. Den här gången var det till min stora lycka Malaco VIVA LAKRITS som skulle provsmakas då dom kommit med tre nya smaker så under hela kampanjperioden har jag haft trevliga & mysiga lakritsprovningar tillsammans med vänner, familjen och några av grannarna har faktiskt också fått vara med på en provning. ♥ Det är tre sorter som vi har fått smaka; Chili, havssalt och sötlakrits och dom riktar sig både till till vanliga vardagsnjutare och hängivna lakritsälskare. Har du inte smakat dessa så tycker jag verkligen du ska springa till närmsta varubutik och köpadig en, två eller tre påsar men om du bara vill köpa en påse så scrolla ner för att kolla vilken jag som är en vanlig vardagsnjutare skulle rekommendera dig att köpa... 
 
 
HAVSSALT är smaken som jag starkt skulle rekommendera dig att köpa, den är helt galet god! Redan innan jag hade smakat dom olika smakerna så fick jag en känsla som sa att det skulle bli en favorit och så rätt jag hade. Men det är faktiskt inte bara jag som ger den högsta betyg, utan samtliga människor som jag har haft på lakritsprovning har också gett den högsta betyg och vi alla kan väl ändå inte ha fel.
 
 
 
HÄR kan du anmäla dig för att bli en Buzzador




Kommentarer
Elin - Livat på torpet

Jag gillade också den bäst! Galet god!!

Hoppas att ni har en fin valborg! Själv firar vi den med snö ;)

Kram

2014-04-30 / 19:11:31
http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback