Hittad!

2014-06-10 / 14:51:08
Jag kunde inte dra igång "goodiebag tävlingen" i helgen då strömkabeln till datorn har varit spårlöst borta men nu är den äntligen hittad så imorgon mina bloggvänner drar jag igång den. Helgen har som vanligt bara sprungit iväg och eftersom vi har blivit m. cykelvagn så har vi spenderat väldigt mycket tid på cyklarna och så härligt det är att cykla. Nu ska jag förbereda middagen och sen får vi besök av barnens mormor. ❤️


Rambo ska inte säljas på loppis utan igår hämtade jag ut (ytterligare) en fantastisk blogbag från Loppi och ja, som ni ser var det inte bara jag som uppskattade kartongen, även om jag gillade innehållet betydligt mer än kartongen. ;-) Och ikväll kommer det ett inlägg m. vad den innehöll. 




Kommentarer
Elin - Livat på torpet

Han är så jäkla söt!!
Och saker försvinner så lätt när man har små barn i familjen ;)
Kram

2014-06-10 / 18:27:19
http://www.elinteg.se
Ingrid - Mamma till två sessor

haha gullisen då! Åhh jag vill också ha en loppibag :) Anmäler man sig nånstans till sånt? Kramis!

2014-06-13 / 07:17:13
http://p0llys.blogg.se
maria at inredningsvis

AWWWWWWW vad söt haha :) han är PRECIS som mina två kissar Brorsan & Pärlan varje gång jag köpt något i kartong dominerar Brorsan den Direkt han tror nämligen att jag köpt det inuti bara för att han ska få kartongen haha vi får inte glömma vi äro katternas tjänare.


Ny post ute...en underbar våning i GBG signerat sekelskifte :)

Jag passar även på att önska dig en ljuvlig midsommar med mycket sol :)


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Han är ju så himla söt alltså! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback