Blogbag - Änglamark

2014-06-11 / 15:17:57
För någon kväll sen hämtade jag som sagt ut ytterligare en fantastisk blogbag från Loppi. Den innehöll några varor ur Sveriges största ekologiska sortiment, nämligen från Coop Änglamark.
 
Ekologisk Fusilli pasta
Ekologisk Mörk mintchoklad 70 %
Ekologisk Rostad lök
Ekologisk Ketchup
Ekologiska Valnötter
Ekologisk Rostad lök
 
Här hemma hos oss försöker vi handla ekologiskt i den mån det är möjligt, och oftast är det ju faktiskt mycket godare men framför allt är det ju snällare mot vår värld, vilket är det viktigast så då betalar jag gärna några kronor extra. Man kan inte göra allt, men alla kan göra något! Psst, valnötterna och mintchokladkakan kan jag verkligen rekommendera.
 
 
Coop har ett mål att 20 % av all mat de säljer ska vara ekologiskt år 2020, vilket är helt underbart!
 
 
 

Kommentarer
Fröken M

En perfekt blogbag !!
Chokladen är min STORA favorit. Sååå god !
Kram

2014-06-12 / 07:20:15
http://frokenmela.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken trevlig bloggbag. Jag missade att anmäla mig igen så fick inte denna gång heller ;-)

2014-06-14 / 23:34:52
http://lottizdays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback