Buhu :/

2008-08-17 / 21:28:52

Jahapp, då var helgen slut. Trist! Jag har haft en kanon helg iaf, har ni? I fredags blev de bara lugnt, var förbi Jessica ett tag och sen hem och såg film. Inte så mycket mer i princip. Igår förfesta vi då här några stycken och sen blev de utgång. Jag hade jätte trevligt. Idag har jag bara städat, och varit hos min lillebror. Det är den korta versionen av min helg. Vad har ni gjort i helgen då? Jag kom föresten ihåg kameran, så jag lyckades ta några kort trots allt. Så jag lägger upp några av dom, resten kan ni kolla på min pixbox. (Som jag lägger upp i veckan.) Nu ikväll ska jag bara chilla. Ska snart ut på en långpromenad, sen lägga mig i soffan och kika film. Myspys! Skulle egentligen ha varit med J. och S. men de kom saker emellan, så vi hänger nog imorgon istället. :) Någonting jag kan tycka är störande är alla dessa fördomar som finns. Jag menar, fördomar kommer alltid finnas mer eller mindre men man kan ju kanske tänka till en extra gång innan man dömer någon enbart pga, av deras utseende. En människa är så mycket mer än det ytliga. Eller har jag helt fel? Jag är sämst på att förklara saker och ting, men jag hoppas ni förstår min poäng och vart jag vill komma.

Nu ska jag börja klä på mig för en promenad. Jag hoppas att eran helg har varit lika bra som min.


          



Ett gott skratt förlänger livet?! Absolut!





 


Kommentarer
Lisa

Absolut=) Och jag har bakat bullar så nu kan vi dricka te nån kväll och äta bullar:) Du kan ju komma och prova WP med Hector? En i södra sverige kör med sin nakna jycke:) PUSS O KRAM!

2008-08-18 / 21:56:15
http://lajsaminelli.blogg.se/
Sandy

Jajamensan, flyttat ner till norrtälje o ska börja plugga till reseledare :P Så det ska bli riktigt skoj faktiskt! Allt är kanoners! själv då?

2008-08-19 / 01:54:13
http://saandy.blogg.se/
H.

Tjenare! Ska du till Luleå i veckan?

2008-08-19 / 06:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback