.FREDAG.

2008-08-29 / 23:17:46
Oh yeah, idag är det Fredag. Jag älskar fredagar, det spelar egentligen ingen roll vad man gör. Jag blir glad av bara känslan att det är fredag. Är det inte samma för er? Många meningar med fredag i, haha. Hur som helst, nu har jag precis kommit hem och jag är hur trött som helst. Övertrött skulle jag kanske säga. Idag har jag haft min städ och tvättdag (som jag oftast har på fredagar.) Inte allt för roligt kanske, men fint nu när de är städat och de finns rena kläder i garderoben. Sen åkte jag och Emil till syster yster som var ensam hemma. Ingen Bosse och ingen Lea, ovanligt lugnt alltså ;) Vi hjälpte henne att montera ihop massa Ikea saker, okej då.. de var mest Emil och hon som fixa och dona. Hehe. Vi hade jätte trevligt, jag kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon av allt skratt. Men ett gott skratt förlänger livet, visst?! Jag hann även vara förbi Lagerhaus, jag älskar den affären. Finns så mycket fint, oh. Visst? Jag köpte bara nå små saker, får köpa mer nästa gång när jag inte har en hetsig lillebror som går bakom mig och stressar på. Träffa för övrigt på en väldigt söt person då jag var i Luleå. Tihie! Nu ska jag göra mig klar för sängen, ska upp tidigt imorgon. Ska till Nenis då med, men då är de bara hon och jag så då blir de lite mer tjejsnack. Myspys! Nåväl. Natti alla pluttar, och hoppas att ni har haft en trevlig fredagskväll!


  
    

Kommentarer
L

tack! jag håller på och ladda ner felon nu :))

2008-08-29 / 23:38:36
http://missleea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback