.Less detta väder.

2008-08-19 / 13:56:01

Fy bubblan vilket tråkigt väder! Jag har just kommit in från en promenad med Jessica (ska berätta mer om den promenaden.) Och både jag och Hector är hur blöta som helst. På tal om Hector, han fyller 3 år idag. Inte dåligt :) Så nu ska vi torka, och sen tänkte jag fixa och dona här hemma ett tag. Vad gör ni idag då? Hur som helst, nu ska jag berätta om den där promenaden. Jag och jessica bestämde oss för att gå till supermarket medans det var uppehåll. När vi hade gått en bit så börja de såklart att regna igen, och jag kan inte säga att de direkt dugga. Men vi kämpa oss fram, blöta och glada ;) När vi väl är framme så går Jessica in och jag väntar ute med Hector. Då kommer hon ut igen, och då visar de sig att hon hade med sig fel kort. Så då var de bara att vända om igen, haha. Så typiskt den bruden, hehe. Nåväl, vi fick oss en promenad och ett gott skratt kan man säga. Det var roligare än vad de kanske lät som, hehe.

Igår vad jag hos mamma och myste på. Mats var borta, så de var bara mami hemma. Vi åt och fika gott, väldigt trevligt var det. Sen kom Gustavo hit, och då såg vi film och surra. Det var på tiden, de var länge sen vi hade filmkväll. Filmen var helt okej, kom dock inte ihåg vad den hette. (Inte så ovanligt kanske.) Nu som jag sagt, ska jag dona på här hemma och sen ska jag och handla. Är rätt tomt i kylen, så det behövs. Ikväll får jag se vad som händer, men de blir nog inget speciellt. Kanske tar en lång promenad, och då ska jag då klä på mig bättre än vad jag gjorde tidigare. För som man säger, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder?! Ja, de stämmer väl till en viss del iaf. Det kan vara skönt när de regnar ibland, luften känns så ren. Men nu är jag less på regn och på alla maskar och sniglar som ligger efter vägen. Uscha! Är inte ni det? Nej, nu ska jag slå på musik och börja fixa här hemma. Och på tal om musik, vill ni höra mina favoritlåtar? Musik är något av det bästa som finns enligt mig. Här är mina favoriter just nu iaf:













Äsch. Det finns så många, men det är några iaf. :) Nu plinga Gustavo på dörren så måste kila. Hejsvejs!

Kommentarer
Lisa

Absolut=) Haha så du drog dej ut i regnet. JAck vägrade ordentligt! fick släpa ut han haha. Om du vill se en bra och spännande film så ska du se WAZ den e bra. Såg den igår. Spännande var den och lite äcklig ibland, men inte så farligt. Nu ska jag sätta igång å städa lite till:)KRAM

2008-08-19 / 15:51:08
http://lajsaminelli.blogg.se/
Sandy

Jajamensan, drog igång igår! här nere är det kanonväder idag, det är nice ;)

2008-08-19 / 16:05:51
http://saandy.blogg.se/
Lisa

Ja jag ska snart slita ut dom. Bara jag kan hitta mina regnkläder.

WAZ-jag kan inte förklara googla det. Jag brukar alltid ha en förmåga att avslöja bra saker i filmer så jag törs inte riktigt berätta. Men du måste se den. En roliga komedi är Forgetting Sarah Marshall. Den måste du se om du inte sett den:D

2008-08-19 / 18:35:34
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Ja nog kan du se den själv? haha:) Ikväll mår jag SKIT, kul, kommer inte kunna somna:(

2008-08-19 / 21:32:40
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Jag har bråkat med en vän som jag tycker väldigt mycket om. Ett dumt bråk med en massa missförstånd och hårda ord. DUMT DUMT DUMT! Jag älskar min vän, hon är bland de bästa jag har ju!

2008-08-19 / 23:13:59
http://lajsaminelli.blogg.se/
H.

Det är alltid lika roligt att läsa din blogg. Jo visst var det hunkar i inlägget? Det verkar som om vissa kommentarer inte kommit in ännu dock.



Läget annars? vi måste ju göra om tjejdagen snart igen. KRRRRRAMMMMMMMMM

2008-08-20 / 13:45:39
Helena

Men uppdatera då!!!



Har du fått tidningen av emil?

2008-08-20 / 20:51:56
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback