Full rulle.

2008-08-28 / 21:13:06

Oj, nu har det gått nån dag sen jag skrev sist. Men ja, vad har hänt sen sist? Allt och ingenting skulle jag vilja säga, men inge extremt som jag kan dela med mig av. Tyvärr. Idag har de varit full rulle iaf, har varit på stan och gjort massa ärenden. Skönt att ha de bortgjort, nu innan helgen. Sen mötte jag upp mamma, gick vi på Dagoberts och åt. Jag älskar verkligen deras varma mackor, mmm! :) Veckorna går verkligen så snabbt, jag menar.. de är redan fredag imorgon? Men jag klagar inte, absolut inte. Vad som händer i helgen får jag se, beror på vilket humör jag är på. Har ni nå planer då? Nu ska jag kila ut med Hector, och sen krypa upp i soffan med en te-kopp. Är så frusen idag :/ uh! Skriver bättre imorgon, de här blev ett ganska meningslöst inlägg, hehe! Men kram alla söta..



Kvällens låt:



För övrigt, så älskar jag Akons röst. Den är underbar.

Kommentarer
H.

Kom till Luleå vettja så kan vi fixa lägenheten. IKEa har kommit nu. Kram

2008-08-28 / 21:29:22
http://sandling.blogg.se/
L

trevlig helg:)

2008-08-29 / 22:11:16
http://missleea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback