what..

2008-12-20 / 12:19:01

Jag börjar med och be om ursäkt. (Jag kommer svära.)
Men hur fan tänker du egentligen?

Nu ska jag ut på en promenix iaf, och självklart med musik i öronen. :) Igår hade jag de jätte mysigt för övrigt, kanske för att jag trivs så bra i Jessicas sällskap. Sen kom de några andra pluttar också, väldigt trevligt. Blev mycket prat, (som väntat.) Men jag hoppa ändå i säng rätt tidigt för att vara en fredag. Men de var skönt, för då var jag pigg när väckarklockan ringde imorse. Eller okej, kanske inte pigg men inte döds-trött heller. ;) Senare idag får jag se vad som händer och sker, just nu har jag faktiskt ingen aning. Den som lever får se, brukar man inte säga så?! Tjing!

Jag förväntar mig en ursäkt.


Kommentarer
sis

Tack för igår och hoppas du gillade "lönen" för all barnpassning i år!

2008-12-22 / 06:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback