Beslutångest :)

2008-07-11 / 20:04:37


Fy vad jag var trött när väckarklockan ringde imorse. Men jag pallra mig upp trots allt. Nu är jag dock lite piggare, hann med en liten power nap mitt på dagen. Jag har egentligen aldrig varit en människa som jag gillar att ta "power naps", men det har ändrats sen jag börja umgås med en viss människa. Det smittar av sig. En underbar sådan dock så de gör inget ;) haha! Äsch, vad jag svamlar. Jag har typ beslutångest just nu. Ska jag till ms bränna ikväll eller inte? Den frågan har jag funderat på en halvtimme nu, och jag kan verkligen inte bestämma mig. Men vad fan, jag tror jag gör det? Eller? Hade egentligen bara tänkt chilla, men även om de blir ms så ska jag ta de lugnt. Så det är sak samma egentligen.. Jag får klura vidare helt enkelt, haha men ha en trevlig fredagskväll!

krams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback