.Mamma Mia.

2008-07-16 / 15:16:26


Jag hann aldrig skriva igår kväll. Eller jag hann, men jag orka inte helt enkelt. Det blev bio igår kväll iaf. Jag, mamma och Mats var och såg "Mamma Mia". Den var hur grym som helst, skulle ha kunnat se om den direkt efteråt.  Nej, jag digga den totalt. Kanske inte direkt själva filmen, men konceptet bakom filmen och all musik. Hänger ni med? Äsch, jag är kass på att förklara :) Det var första gången i hela mitt liv jag var på bio med mamma iaf så de var spännande. Och i Boden dessutom, oj jag har inte varit på saga sen Titanic. Så det var ju ett tag sen, eller ;)

Nu väntar jag på att Gustavo ska komma och göra mig sällskap ett tag. Han ska också få en liten present, som jag helt glömt bort att jag hade åt han. Men nu ska jag komma ihåg det. Sen blir det kanske grillning? Skulle verkligen behöva städa också, men det kan jag göra imorgon kanske. Eller jag gör det imorgon! Jag har läst ut en av dom där böckerna av James Van Praagh föresten. Den var hur intressant som helst, så jag kunde inte sluta läsa helt enkelt. Ni som tror på "sånt", borde absolut läsa den. Den hette "Tala med himlen". Han berättar bla, om sin förmåga m.m. Och ni som inte tror på sånt, skippa det! Annars har jag inte så mycket nytt att komma med. Hörs!


Kommentarer
Lisa

Jag vet att jag måste göra det rätta och det är det som är så svårt. Man vill inte ta fel beslut. Usch, jag önskar att jag vore någon annan för det gör så ont..

2008-07-17 / 00:05:57
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback