Kalas :)

2008-06-09 / 16:11:14

Nu var det Måndag igen då. Och för en gångs-skull så är de helt okej. (Brukar oftast hata måndagar, o trots att jag var hur trött som helst på morgon.) Jag har haft en jätte bra helg, kan absolut inte klaga. Även om vissa saker som hänt bara har varit allmänt onödiga. Det har dock varit en sån här "aha-helg". Då jag insett och lärt mig en massa saker, och det känns riktigt bra men lite tråkigt samtidigt. Någonting jag ogillar är när man fått en ganska bra uppfattning om en människa och sen visar det sig att den uppfattningen är helt helt fel. Ajja! Det blev farmen i lördags trots allt. Men de var faktiskt väldigt trevligt, jag hade riktigt skoj. Och mycket folk var det också. Träffa en massa pluttar. Vi var hos mig några brudar innan och förfesta, innan de bar iväg. Igår, söndag var jag ju på 1-års kalas hos prinsessan. Där blev de tårta (såklart). Fast skulle kunna äta upp Lea, bara för att hon är söt.. och hon bara växer o växer, det är så roligt och se! :)

Efter kalaset åkte vi till sunderbyn och hälsa på morbror. Som blivit inlagd igen, typiskt :/ Men vi får hoppas han får åka hem snart igen. Sen på kvällen blev det filmkväll med Jessica. Vi ladda upp med både godis, chips och cola. Men är det filmkväll så är det. Eller hur! ;) Vi såg två filmer, och båda var verkligen super bra. Vi blev "kär i kärleken" kan man säga, haha! Idag är vädret inte det bästa, men å andra sidan kan de vara skönt med sånt här väder nångång då och då. Fick för övrigt ett vykort av mamma o mats idag, där dom bekräfta hur bra dom har det :) Men på torsdag kommer dom hem, och det är på tiden tycker jag. Jag längtar! Nu sitter jag och väntar på att Gustavo ska komma förbi och vara social. Sen ska jag nog ta och äta nå också, innan magen börjar kurra. Ikväll får vi se vad som händer, eftersom vädret inte är det bästa så lutar det åt ännu en filmkväll. SaRa skulle ringa också, o då är de bäst att vara hemma. Vi har ganska mycket att prata om och planera dessutom. Nu är de bara drygt en vecka kvar till hon kommer hem. YES! Nej, nu kommer Gustavo så nu ska jag vara social men ni får ha en fortsatt trevlig måndag. Lägger upp nå bilder, de är dock inte dom bästa bilderna. :)

    

HejSvejs!


Kommentarer
Lea

Hej Moster! Kul att ses i helgen. Det finns mer bilder om du vill se :)

2008-06-09 / 18:12:47
http://sandling.blogg.se/
C.

vad är de för snusk bilder, ett ben mitt i allt? ;O)

2008-06-09 / 18:54:34
http://cassandralisserdahl.blogg.se/
C.

kanske det är mitt eller ? ;) vart har du dina sexiga ben då? ;b tss

2008-06-09 / 22:15:39
http://cassandralisserdahl.blogg.se/
C.

glöm det baby! du vet vad jag har sagt och sagt till alla ;) MUMS!

2008-06-10 / 13:09:26
http://cassandralisserdahl.blogg.se/
Cassandra

hihih men det är ju sant ;) HÄRLIGT, DÅ KÖR VI GRILLFEST PÅ FREDag ;d

2008-06-10 / 16:24:09
http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback