Uppdatering :)

2008-06-07 / 03:18:59


Nu var det ett tag sen jag skrev igen, så hade tänkt uppdatera er lite om vad som hänt dom senaste dagarna. Dagarna har bara runnit iväg, håller ni inte med? Men det har varit skönt, det håller tankarna på annat håll. Men hur som helst, vi börjar väl på onsdag, vädret var ju helt underbart så de blev en sväng på stan för att köpa årets milkshake och sen hem till balkongen och njuta av solen. Sen blev de att vi (jag o emil) åkte till pappa o Mona en snabb sväng, dom bjöd på hemlagad pizza. Smarrigt värre! När jag kom hem var de bara att hoppa i duschen, C. kom och vi satte oss på balkongen med ett vinglas i handen och sen beslöt vi oss för att kika läget på ms. Nina joina oss även, de var trevligt det. Torsdag, då försov jag mig :/ Typiskt. Så de var i princip bara att hoppa i kläderna och gå in till stan, och kolla på alla studenter. Dom var då så fina,och glada ;) Sen bar de av till Luleå, för att fixa nå ärenden. Sen hem för att göra sig klar för kvällen. Och ännu en kväll blev de ms, med syskonen + Lotta. Det var mycket trevligt faktiskt :) Idag Fredag , då hade jag min städ-tvättdag typ. Har skjutit upp de hur länge som helst, så de behövdes verkligen och vädret var ju inte de bästa så de passa perfekt. Var egentligen planerat att inviga björknäsbadet (som jag för övrigt inte varit på, på hur länge som helst) men då kom de nå saker emellan. Så får bli en annan dag,när vädret är bättre också. Eller hur, Lisa? :) Nu på kvällen har jag i princip inte gjort ett dugg, legat i soffan och kikat tv. Men jag behövde verkligen det. Eller ja, C. kom förbi och gjorde mig sällskap. Vi tog även en promenad. Imorgon får jag se vad som händer, om de blir farmen eller inte?! Jag får sova på saken helt enkelt, haha. Just för tillfället är jag inte alls sugen. På söndag blir de kalas iaf. Min prinsessa till syster-dotter fyller 1 år. Tiden har gått så otroligt fort, tyckte de var nyss jag fick "de här mms,et" som bekräfta att jag blivit moster :) Oj, nu har klockat hunnit bli mycket = hoppa i säng som gäller. Ska upp tidigt imorgon, måste ta tag i mina promenader nu. Har blivit ganska mycket fusk dom senaste dagarna, inte bra alltså. Hojta till om du ska med?! Juste, dagens ord är självrespekt! Godnatt!

    

Nej, jag kan inte se "normal" ut på kort. haha! :)


Kommentarer
H.

Kameran tycks funka :)

Ses IM! KRAAAAAM

2008-06-07 / 20:55:34
http://sandling.blogg.se/
H.

Kameran tycks funka :)

Ses IM! KRAAAAAM

2008-06-07 / 20:56:02
http://sandling.blogg.se/
Lea

Dags att uppdatera igen?! :)

2008-06-08 / 21:46:41
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback