trötter, ja!

2008-06-12 / 01:36:32


Tänkte faktiskt hoppa i säng, så man orkar upp imorgon. Men då kom jag på att jag inte skrivit på nån dag, så jag gör de snabbt och SEN hoppar jag i säng. Kan jag somna med gott samvete :) Jag och Jessica har haft nå "filmfnatt" denna vecka, så vi har sett film, surrat, sett film, surrat osv. Ni förstår galoppen, haha! Men hon är en riktig sötnos, så de har varit trevligt! Ikväll har Gustavo varit här iaf,  vi har varit på en promenad och bara svamlat i princip. Jag är så glad över att ha alla mina vänner, dom är hellt underbara. Juste, imorgon kommer ju mamma och Mats hem. Äntligen! Men måste faktiskt medge att dom här två veckorna som dom varit borta har gått snabbare än vad jag trodde. Skönt det måste jag väl säga, men ska bli skönt att ha dom hemma igen. Blir kanske middag där på fredag då?! I helgen vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Kanske blir de grillparty, jag hörde nå om det men vi får se. Är ju trots allt bara onsdag idag. Och de innebär alltså att det är prick en vecka kvar till SaRa kommer hem. Sen slipper ni läsa om mitt tjat mer, haha! Nej, nu börjar svamla så nu är de bäst och hoppa i säng. Jag är TRÖTTER!

natti!

  


Kommentarer
Lea

Vad gör moster annars då, än att kolla film och surra? Busar med Hector?

2008-06-12 / 20:24:00
http://sandling.blogg.se/
Helena

Fin bild på dig och G!

2008-06-19 / 23:21:32
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback