Då var de onsdag..

2008-11-12 / 16:47:50
Onsdag idag ja. :) Jag har haft en jätte trevlig dag. Jag har bla. "lunchat" och gått på stan med min kära syster som för övrigt är världens bästa syster. Tack för idag! Hinner inte riktigt skriva, borde egentligen ha hoppat in i duschen för länge sen. Men hur som helst, då gör de inge om jag segar lite till. ;) Jessica ska iaf vara hundvakt ikväll, ännu en underbar människa. Jag är verkligen så glad över att jag har en sån underbar familj och så underbara vänner som jag har. Nej, alltså nu måste jag verkligen rusa.. Men den stora frågan är, VAD SKA JAG HA PÅ MIG?? Gah. Okej, ni fattar säkert ingenting, men.. Det gör inget. :) Ha en trevlig kväll!

kram

Kommentarer
sis

tack för ett jättetrevligt break från jobbet idag. Du förgyller min dag! Jag har ett tips på vad du kan ha på dig... något från Recycle-högen ;)



Kom gärna förbi i helgen om du orkar och vill. Jag kan vara cateringfirma igen. Vi kan kolla lite på nätet, kläder å så sen kan vi busa med Lea. By the way, hon kommer gärna på måndag om det är ok. Jag måste lämna in de nya dagistiderna imorgon. givetvis får ni en slant så ni kan gå å fika mm.



* LOVE *

2008-11-12 / 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback