Poker face

2008-11-25 / 14:11:57

Det känns som att klockan är så mycket mer än vad den är. Men den är ju faktiskt bara strax efter två. Och jag har hunnit göra allt (och lite till) som skulle göras idag. :) Juste, tror ni jag hade lätt och somna igår?! Njeeet, så det där med tips och råd om att koppla av när de är dags för att sova efterlyses fortfarande! Nåväl, vädret idag är betydligt bättre än igår och det är riktigt skönt ute. Och mysigt med en massa snö, och plogat dessutom hehe. Resten av dagen vet jag inte vad som händer. Ingen av mina kära vänner vill ju svara i telefon när jag ringer. Så om dom inte dissar mig, borde dom ringa upp snart. ;) Jag kom just på en sak jag måste göra. Vi hörs senare!


Med rubriken menar jag såklart låten, poker face med lady gaga.

Jag har fått den på hjärnan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback