Söndagsmys!

2008-11-16 / 12:24:00

Jag gillar söndagar = mysigt = söndagsmys. :)
Igår var de iaf hockey, och de var en riktigt bra match. Luleå vann såklart med 3-1, men de vet ni säkert redan vid de här laget. Det var iaf riktigt skoj, jag gillar verkligen stämningen som oftast är på hockey matcher. Efter de, åkte vi till mamma och myste på. Sen på kvällen kom jag på att jag skulle ta en lång promenad (okej, just de är väl inget ovanligt) men jag tänkte att jag går så fort så jag blir varm. Dvs, att jag inte klädde på mig ordentligt. Och de fick jag ångra, för hur fort jag än gick så höll jag på att frysa ihjäl. Men jag tog mig hem iaf, och jag kan säga att jag har aldrig duschat så länge och så varmt som igår.

Men nu gott folk, ska ni få höra nå roligt.
SA RA ÄR HEMMA! Okej, jag önskar att hon var hemma under andra omständigheter men jag tycker ändå de är så roligt att hon är hemma. Jag hann inte ens börja min nedräkning. ;)
Jag har ännu inte hunnit träffa henne, men när jag gör de då blir de kramkalas kan jag lova. Få människor finns i mitt hjärta, men den bruden har en solklar plats där. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne, och de ska jag göra också. Men inte idag dock. :)

Imorgon är de äntligen måndag. Jag hoppas att jag somnar tidigt ikväll, så jag inte är så seg imorgon när väckarklockan ringer. Men om jag nu mot förmodan skulle vara de, tror jag att de går över lika snabbt. :)
Nu ska jag kila ut på en promenad (och ja, jag ska klä på mig ordentligt.) Måste rensa mina tankar, jag får ofta höra att jag tänker alldeles för mycket. Och ja, de stämmer nog. Men hellre tänka för mycket, än för lite. Eller! Och just nu finns de en människa som stjäl alldeles för mycket tid av mina tankar. Jag vet inte riktigt varför, och de är nog just de jag måste ut och fundera på. :) Haha, de där blev en röra.. Men äsch!


Kommentarer
Söderlund

Sant.

Bara att satsa antar jag? :)



Vi har i alla fall msn-kontakt nu, så det är åtminstone en början :) hi

2008-11-16 / 18:55:29
http://robinsoderlund.se
Söderlund

Ja men precis.

Man kan börja där sen får vi se vart det leder? :)

2008-11-16 / 20:03:12
http://robinsoderlund.se
Söderlund

Det är sant.

Man får se de positiva, i det negativa, om det blir så så att säga, haha :)

2008-11-16 / 20:38:06
http://robinsoderlund.se
Söderlund

Precis :)



Måste säga att du verkar ha väldigt pussgoa läppar (a) :)

2008-11-16 / 22:01:37
http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback