.Mys dag.

2008-11-19 / 15:32:37
Jag har inte hunnit skriva nå nu på flera dagar, förlåt. Men hur som helst, i måndags hade jag ju en hel dag med Lea. Det var verkligen hur mysigt som helst, och de gick jätte bra. Vi hade jätte roligt, och vi hann göra en massa bus. :) Sen på kvällen kom ju Sara & Nala, och de var helt underbart. Som jag har längtat efter den vännen. Hur som helst, vi hade såklart mycket att prata om men bortsett från de så hade vi "One tree hill maraton" kan man säga. Jätte mysigt, och känslan av att vi hinner ses en massa fler gånger är obeskrivlig. Annars har de inte hänt så mycket, om man bortser från de vanliga. Nu måste jag gå och fixa nå mat iaf, är hungrig som en varg. Sen ikväll får man se vad som händer, jag har mina planer. ;) Haha, som alltid. Hoppas ni mår bra. Och föresten, Melizza.. vad kul att du hitta hit. :) Lägger upp några bilder sen min och Leas dag. Glömde helt bort kameran sen på kvällen men...



         

Vissa bilder bjuder jag på. ;) Tjing tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback