.Fix idé.

2008-11-11 / 17:41:34
Nu har jag inte bloggat på länge. Sorry. :/ Tack till er som (våga) kommentera i de förra inlägget. Rart! Och till er andra, skäms! ;) Men nåväl. Vad har hänt sen sist jag skrev, inte så mycket egentligen. Jag har kommit i en sån här period då alla dagar är den andra lik i princip. Men de funkar, så jag ska inte klaga. Helgen har också passerat, och de blev ännu en lugn helg. Jag har haft de super mysigt, umgåtts med en massa fina människor. Nu väntar jag på att vännen ska komma, ska vi ta och äta middag och sitta och surra. Annars ikväll blir de lugnt, väckarklockan ringde alldeles för tidigt så är rätt trötter. Dessutom är de ju brothers and sisters ikväll, så de blir perfekt med en tv-kväll. Imorgon blir de nog att luncha med syster, och de ser jag framemot. :) Föresten, nu har ju sannigens ögonblick börjat om igen. Ni kanske såg de i söndags? Spännande, jag har dock ganska delade åsikter om de programmet. Jag personligen skulle aldrig ställa upp, men dom som gör de tycker jag är rätt modiga. Och jag älskar att titta på det, trots att tv är rätt duktiga på att klippa ihop så att allt ska se värre ut än vad det är. Nej, nu yrar jag.. Måste vara pga, av min hunger. :) Annars i veckan händer de inte så mycket, utöver de vanliga vill säga. Förutom en liten sak kanske, som gör att de pirrar lite extra i min mage. Men vi får väl se, Jessica har ställt upp som hundvakt iaf. Snäll som hon är, min plutt! Den här texten blev väldigt osammanhängande, men de får ni leva med. Orkar inte börja ändra! :) Nu ska jag ringa och stressa på G. Hejsvejs, och vi hörs imorgon igen.. En sista grej. Jag har fått nån fix idé,att jag alltid måste veta vem som har namnsdag. Kan man bara inte koppla bort såna fix ideér, de är rätt störande egentligen..


Bara för att vi kände varann en gång i tiden, betyder de inte att vi gör de längre. Saker förändras, människor förändras. Ville bara påpeka det. Så snälla, låtsas inte som att du känner mig längre. För det gör du inte, Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback