Huvudvärk.

2008-10-22 / 17:27:06

Idag var jag såå trött när väckarklockan ringde, men de var bara att pallra sig upp. Men jag är verkligen ingen morgon människa, eller ja ibland kanske. (Även om de inte är ofta.) Hur som helst, dagen har flytit på bra. Efter jobbet gick jag hem och tog en power nap, och hoppades att min huvudvärk skulle ge med sig. Vilket den också gjorde, så nu är jag en glad tjej igen. ;) Och nu då, har jag precis kommit hem från ett "hemligt uppdrag" jag och mamma var på, haha. Det var roligt, och de tyckte även Hector som sprang omkring som en idiot och fatta ingenting. Iof var de knappt att jag själv gjorde de. :) Men de var tur att mamma hade sten koll, söt som hon är. Nu väntar jag på att lillvännen ska dyka upp och göra mig sällskap ett tag. Ikväll är de efterlyst på tv, så självklart blir de en tv-kväll ikväll. Eller ja, iaf mellan 21-22. Sen får vi se. Kanske blir en promenad med Jessica?! Äsch, nu tänkter jag verkligen högt. Men hoppas ni mår bra iaf.


Så här "glad" var jag på morgon:



Så här glad är jag nu:



Haha. Jag har verkligen boooring just nu, men nu kom Gustavo så tjing tjing! Ha en mysig onsdags kväll, eller de kanske jag redan har skrivit?!




 


Kommentarer
Anonym

har du också haft huvudvärk? jag hade mån och tis så jag trodde huvudet skulle sprängas!



Jo jag ringde i måndags, men det var ditt mobilsvar som slog på på engång.

2008-10-22 / 20:32:28
Syrran

det var alltså jag som skrev nyss. Hur tusan skulle du annars veta ;) kram

2008-10-22 / 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback