Rubrik uppfinnare sökes?

2008-10-20 / 22:53:52
Fy bubblan vilket tråkigt väder det är idag. :/ Regn, regn och en massa regn. Det gillas inte. Men SaRa ringde tidigare ikväll, och de gjorde just min kväll mycket bättre. Var så länge sen vi prata sist, så de var helt underbart att höra hennes röst. Det har tyvärr inte hänt så mycket (iaf inget jag vill dela med mig av,) så jag har inte så mycket nytt att komma med. Helgen var väldigt lugn, jag tog de mest chill och umgicks med vänner. Mys! På söndag var vi bjudna på "palt-middag" i Kalix. Det var trevligt! Nu ska jag kila från datorn och vara lite social med Jessica. (Okej, hon ligger och pratar i telefon så tror inte hon saknar mig allt för mycket.) Tanken var egentligen att hon skulle vara hundvakt ikväll, men så blev då inte. Det var lite tråkigt faktiskt, jag hade sett framemot denna kväll av nån anledning. Men nåväl, fick jag en helkväll med Jessica istället. (Ytterligare en, haha.) Hur mår ni då? En annan rolig sak, jag har äntligen börjat använda min facebook. Bättre sent än aldrig får man väl säga. Bye!




Två guldkorn!

Kommentarer
Syrran

Dags för lite nya tidningar? :)



Ska vi luncha något i veckan? jag prövade ringa idag.

Kram

2008-10-21 / 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback