smått och gott

2008-10-06 / 23:20:21

Nu var de länge sen jag blogga, men de har kommit nå ivägen hela tiden. :/ Har precis kommit in från en promenad med Jessica, de var faktiskt riktigt skönt ute. Inte för kallt, men ändå inte "varmt". Så nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, och sen krypa ner i sängen och sova. Ska upp tidigt imorgon. Helgen har också passerat, och som vanligt har min helg varit helt underbar. Jag har bara tagit de lugnt, gjort allt och ingenting i princip. I Lördags var jag med J, G och E och såg stjärnor på is. Ett riktigt roligt program tyckte jag allt att de var. ;) Hann även åka en sväng till Luleå, och hälsa på min kära syster, hennes söta sambo och min favorit tjej. Har ni haft en bra helg då? Juste, sist men inte minst så klippte jag mig i helgen också. Blev faktiskt riktigt nöjd, alltid roligt och testa nå nytt. Kanske lägger upp en bild i slutet av inlägget. I veckan får jag se vad som händer, utöver de vanliga vill säga. Till helgen däremot då kan de nog hända att de händer lite roliga saker. Lillvännen fyller ju år! ;) Vi får väl se, de beror lite på. SaRa har för övrigt fyllt år också, känns piss och inte kunna ge henne en kram. :( Men jag får göra de när hon kommer hem istället, jag har skickat ned en liten present som jag hoppas hon blir glad över. Nu har hon dessutom slutat jobbat, och börjat plugga så våra telefon-dejter är över. :/ Eller de blir inte lika många iaf. Jag saknar den bruttan! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Men ni får ha de så bra, till nästa gång. ;) kram och godnatt!




Jag vet, bilden är rätt kass. haha



En trött Hector. ;)

Kommentarer
cassiesandra

ooh nice klippning!

2008-10-07 / 20:07:43
http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback