en uppdat.

2009-08-31 / 22:23:09

Då ska vi se, helgen har varit och även måndag börjar gå mot sitt slut. Har varit lite seg på att uppdatera, sorry! Men som jag skrev tidigare, jag har haft en underbar helg. Som vanligt. ;) I fredags, så hade jag och M. myskväll framför tv,n då de var kristallen på svt. Älskar de programmet, även om jag tyckte att grannfejden skulle få en kristall. ;) Fick även ett jätte fint armband av M. då vi fira en väldigt speciell sak. (Du är underbar och även den människa som gör mig lyckligast på denna jord!) Så fredagen kunde inte ha blivit mysigare.

  

Sen på lördagen, så åkte jag till J. och B. och myste på. Var så roligt och träffa dom. J. ville inte ställa upp på kort, men Benji hade inga problem med det. :) Gullunge! Efter de, så var de bio som gällde. I Boden faktiskt, och filmen var bra. Vi såg den nya beck filmen, i stormens öga tror jag den hette?!

 

Söndag, hände de inge speciellt egentligen. Vi åkte till Luleå en snabb sväng, och sen var de middag i sävast med alla syskonen. Trevligt! Idag har jag stor städat här hemma, och de är alltid lika skönt då de är färdigt. Nu blir de att pussas med hjärtat ett tag, innan de är godnatt som gäller. Imorgon hoppas jag för övrigt, att min privata frisör har tid att klippa mig. ;) Och SaRa, ditt brev är på väg. Men vi hörs imorgon, kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback