NU!

2009-12-29 / 12:52:46

Oj, så dagarna går. De är knappt så att man hinner med, gah! Men hur som helst, julen är över för denna gång och jag har haft helt underbara dagar. Kvällen innan julafton var de bingolotto & glögg i vanlig ordning. De var mys, och jag är som ett barn dagen innan julafton. Haha! Själva julafton spenderades hos mamma iaf, och de var så mys. Vi fick så otroligt fina julklappar, allt vi behövde och allt vi hade önskat oss. (Tack så jätte mycket.) Sessan fick hur mycket som helst hon med, pengar, kläder, skötbord osv. Av hjärtat fick jag en massa fina klappar, men bla. ett jätte vackert "mamma-smycke", och ett smyckeskrin osv. Juldagen spenderades hos pappa & Mona i Pålänge, och även där var de hur mys som helst. Dit kom t.o.m tomten, och en generös sådan ska jag tillägga. ;) Annandagen var de Luleå som gällde och jag behöver väl inte säga att de var mycket folk men jag säger de iaf, de var myyycket folk. Och folk är ju som galna, vissa tar rean på liv och död! Men vi hade iaf en jätte trevlig dag, och vi kom hem med en massa påsar. På kvällen sen tror jag att jag somna på fem sekunder. De var iaf en liten uppdatering av mina dagar, (bättre sent än aldrig) lägger även upp några bilder. Hoppas även ni har haft en helt underbar jul. Men kram kram på er! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback