Chili.

2009-02-22 / 13:58:50
Nu har jag precis kommit in från en långpromenad, och de var hur skönt som helst ute. Men halt! Igår blev de utgång, och de var riktigt roligt. Jag träffa en massa sötnosar, och de var bra med folk ute. Men speciellt roligt var de och träffa en vän som jag inte har sett på evigheter känns de som. :) Så gårdagen får många stjärnor av mig. Nu ska jag städa lite här hemma, och sen blir de middag i sävast. Efter de blir de nog bara en lugn hemma kväll, det är väl beck på tv va?! Jag lägger upp lite bilder sen igår btw, men sen en massa andra också som jag hitta när jag satt och kolla "gamla" bilder.

          

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Sa Ra

Hej gumman! tack vare din blogg kan jag lasa om vad som hander i ditt liv. Tacka gudarna for det. Eftersom jag inte har nagon blogg sa kanske jag ska beratta lite kort om vad jag gjort sen vi pratade over telefon. J:et har fyllt ar sa vi hade fodelsedagsfest for henne i fredags, de var svin kul. Full blev hon och jag ocksa, ja du kanner ju mig. sa du kan ju tanka dig:)i dag har vi bara tagit de lugnt suttit pa ballkongen och atit middag och solat lite. de du. kan du komma ner nagon gang. du ar saknad av oss alla. Paco vill traffa dig. sen ska du ju komma och spana in carlos.puss

2009-02-22 / 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback