??

2009-02-05 / 19:29:22

Ibland undrar jag hur vissa är "funtade"? Idag är en sån dag. Men någonting som är extremt störande är när någon säger en sak idag tex, och en helt annan sak imorgon. Jag får inte riktigt ihop de, antingen tycker/tänker man väl en sak eller så inte? Men tydligen inte.. Någonting jag lärt mig i livet är iaf att ingenting kommer gratis. Vill man nå så får man kämpa för det. Men äsch, ni fattar säkert ingenting. Och knappt så jag själv gör det. Nu ska jag fortsätta att dona på, och sen ska jag ringa en sötnöt som får mig att le. Det kan behövas en kväll som denna. ;)


Kommentarer
Sis

Visst vet du att du är väldens bästa lillasyster? Du är så snäll som alltid ställer upp. (pengar kommer :)) Hoppas du får roligt i helgen, trots de inställda aktiviteterna. Kan väl även bara rätt skönt att softa också.

Lea säger hel till moster :)

2009-02-06 / 18:19:16
Sa Ra

Gumman jag forstar allt! Jag instammer helt och hallet med dig.Men det ar klart sag mig ett ord och jag vet nastan alltid vad du tanker pa.Vi kanner varandra nastan for bra i bland. saknar dig. soliga halsningar fran mig

2009-02-09 / 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback