Mys med J.

2009-02-12 / 12:17:07

Nu var det länge sen jag skrev. Jag är verkligen kass på det här, ibland. Hur som helst, veckan är snart slut och en ny helg väntar. I veckan har de hänt ett och annat roligt. Det måste jag medge. :) I helgen får jag se vad som händer, känner för att göra nå bus iaf. Allt känns så bra just nu, så jag kan inte göra annat än och le. Just nu sitter jag hos Jessica iaf. Vi har inte träffat varann på evigheter, så de var hur roligt som helst och träffa hon. En riktig sötnöt är vad hon är! Senare idag ska jag iväg med mamma och göra en massa ärenden, även de ska bli trevligt. Men, ni får ha en bra dag alla, och hoppas ni mår bra!!

kram!


Kommentarer
Sa Ra

Hej gumman! Jag fick ditt mess har for nagon dag sen ang. pyjamas byxor. haha, hur sot ar inte du da :) J halsar till dig... saknar dig sa de gor ont. pussi

2009-02-13 / 18:01:44
sis

hej, hur är läget? Det finns några uppdateringar på bloggen

2009-02-14 / 06:51:43
sis igen

jo jag kom på att jag har lite tidningar till dig. KRAM

2009-02-14 / 06:52:42
Sa Ra

Halla nu far du ta dig tid och skriva lite vad som hander i ditt liv.Ar nyfiken aven fast du var sa sot och ringde mig i helgen. Hoppas du fick en mysig lordag med mina pyjamasbyxor. alskar dig gumman. De vet du. puss

2009-02-16 / 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback