Äventyr.

2009-02-16 / 22:50:53

Nu får jag en massa klagomål på att jag är dålig på att uppdatera och ja, jag vet! Jag är det, men jag ska bättra mig. Försöka iaf. ;)

Helgen har passerat, och de blev ännu en lyckad sådan. Synd bara att helgen alltid går så fort. I fredags: var jag i Luleå på födelsedags-fest iaf med en massa pluttar. Och det var en väldigt rolig kväll måste jag säga. Och jag hade t.o.m en egen "frisör och make-up artist", så tack babe! När jag kom hem därifrån så var de sängen som gällde, och jag kan säga att både jag och Hector somna bums.

     

I lördags: Så gjorde jag inget speciellt faktiskt. Jag och Hector myste på här hemma, innan vi gick till O. och såg melodifestivalen. (Eller jag hade en telefon dejt med SaRa, tidigare på kvällen också. De var lika lika trevligt som vanligt.) Men jag hade en riktigt mysig dag och kväll faktiskt. Även om de kanske inte låter som det, haha!

  

Idag har jag varit i Luleå hela dagen med E. och jag har haft en trevlig dag. Jag har skrattat så jag har fått ont i magen, men vad brukar man säga; "Ett gott skratt förlänger livet". Och om de säger jag bara, absolut! Just nu har jag precis kommit hem från O. iaf. Vi har varit där och sett hockey, och självklart vann Luleå. :) Nu ska jag börja göra mig klar för att hoppa i säng tänkte jag. Väckarklockan ringer tidigt, och jag har en massa att göra imorgon. Det blir nog en spännande dag. Hoppas iaf att ni mår bra och att ni har haft en trevlig helg! Godnatt, tjing!


Kommentarer
sis

Hej,

inget lunchande i veckan, har jobbathemma idag. Imorogn massa möten och på fredag föräldraledig. Kom gärna förbi med Emil om du vill KRAM KRAM

2009-02-18 / 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback