Nice..

2009-01-17 / 15:08:30

Idag kan man inte klaga på vädret alltså. De är hur skönt som helst ute, så hela dagen har spenderats utomhus i princip. Igår kväll hade jag de jätte mysigt med L., även K. kom förbi. Och Let´s dance är faktiskt ganska "roligt" trots allt, eller deltagarna gör ju allt. Och detta år var de ju en massa roliga människor med. :) Ikväll tror jag att de blir ett vinglas eller två. Planerna var så iaf, och jag tror att de kommer bli ytterligare en trevlig kväll. Så nu tänkte jag börja fixa lite smått, för en gångs skull så ska jag vara klar när alla kommer. (I vanliga fall står jag fortfarande framför spegeln då.) Men nej, inte ikväll. Ni får ha en trevlig lördagskväll, och jag hoppas även Luleå vinner ikväll. Tjing Tjing, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback