Sov gott!

2009-01-19 / 22:08:40
Middagen hos mamma var super trevlig. Efter maten spela vi spel och fika. :) Nu har jag precis kommit hem från O. jag var där med E. och kolla på idrottsgalan men smet hem lite tidigare. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen, ska upp tidigt imorgon. Och är rätt trötter, och less om inte annat. Någonting som är fruktansvärt störande är när folk inte kan hålla de dom säger. Håller ni inte med? Jag menar, varför ens säga nå då. Näe, ros till dom som håller sig till sanningen och som gör de dom säger sig ska göra. Hur som helst! Hoppas ni har haft en trevlig kväll iaf. Juste, bilderna. Jag lägger upp dom en annan dag, orkar inte nu ikväll. ;) Förlåt! Men godnatt och sovgott, alla ni som förtjänar en bra sömn vill säga..

"En sak du kan ge och stadigt hålla, är ditt ord."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback