mysis

2009-07-19 / 23:25:35

De blev bio. Och de blev och se, bruno tror jag den hette. Den var riktigt rolig faktiskt, de blev mkt skratt. Sen blev de en sväng till sävast för att kolla på "semester-bilder". Nu sitter jag här, och ska snart ut med Hector hade jag tänkt. Hjärtat är fortfarande hemma, han åker inte först imorgon så de är myspys! Jag tänkte att jag väntar ett tag till, så han kan sällskapa mig ut med Hector. Just nu är han social med hans kusin. (haha, ni skriver väl upp de i eran intresse-bok.) Nu yrar jag, så säger godnatt nu. Hörs imorgon igen, nu när jag äntligen har min älskade dator och mitt älskade internet. kramkram och sovgott.

Jag svävar på moln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback