stan

2009-07-31 / 14:08:45
Ja, som sagt... Gårdagen var underbar. Vi var i luleå precis hela dagen och kvällen. Och även denna gång blev de lite shopping. (Tack älsko.) Sen på kvällen, åkte vi helikopter. De var en upplevelse för sig, och jag var nog inte pilot i mitt förra liv. Samtidigt som jag var livrädd, var jag helt facinerad. Det var iaf, en riktigt rolig upplevelse. Ikväll blir de bio, och de blir och se "sommaren med Göran" med M, E, och O. Jag tror den är riktigt bra, så de ser jag framemot. Resten av helgen får jag se vad som händer. Kanske blir luleå imorgon?! Dock nyktert, men alltid kul och se en massa folk. Nu blir de en macka från dagoberts, så hejsvejs! Hörs ikväll. krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback