behöver man en rubrik?

2009-06-11 / 10:25:11
Jag orkade aldrig skriva nå igår kväll, var helt slut. Jag kastade mig i princip i sängen då jag kom hem. :) Det var full rulle hela dagen igår igen, och lite sömn så kanske inte så konstigt. MEN!  Idag kommer äntligen mitt hjärta hem. Men fram tills-dess tänkte jag städa här hemma, och tänkte även ta en långpromenad. (Fast vädret lockar inte till de egentligen.) Och imorgon tar en massa sötnosar studenten, vilket man såklart måste kika på. Jag hoppas bara på att de blir sol ute. Nu ska jag hoppa in i duschen iaf, och sen ta den där lång-prommisen.

C, lever du ännu?! ;)

Kommentarer
Sa Ra

Hej snygging! snart far jag komma hem och krama dig. mys ska vi ha. puss

2009-06-12 / 17:47:39
C

Haha ja det är knappt att jag lever.. fifan!

2009-06-14 / 13:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback