Nattis.

2009-06-14 / 00:34:56
Idag var de kalas som stod på schemat. För Lea, även om jag har grattat henne tidigare men idag var de "riktiga" kalaset så att säga. Hon charma alla såklart, tyvärr glömde jag kameran hemma. :/ Men de var trevligt, som de alltid är. Sen var de middag med hjärtat, E. och O. som gällde. Vi åt potatisgratäng, fläskfile och en massa goda såser. Sen ikväll har vi bara sett film och chillat, hur mysigt som helst. Och btw, idag har jag fått reda på en jätte rolig sak, och jag ler av bara tanken. ;) Nu ska jag duscha, och sen hoppa i säng o jag vet en som kommer somna innan hon ens hinner yttra orden godnatt. Men skriva de, de borde jag nog orka så godnatt allihopa. kram!

Kommentarer
sis

rippa någon bild från kalaset, från bloggen, vettja :)

2009-06-14 / 21:20:11
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback